keskiviikko 20. kesäkuuta 2012

Peltivanteiden sovittelua.

Pitkästä aikaa taas päivitystä tännekin. Lopahti hetkeksi innostus koko harrastamiseen, niin ei tullut tännekään kirjoiteltua. Nyt on taas uutta intoa projektiin ja koko autoon :)

2010 otin auton ajoon jo kesäkuussa ja autohan näytti silloin tältä 

Kauaa se ei tässä kunnossa pysynyt, koska peltivanteet odottivat paikalleen pääsyä. Vanteiden speksit ovat ehkä sen verran kaukana vakiosta, että ihan sellaisenaan niitä ei voinut alle jättää pidemmäksi aikaa. Kuva kertoo enemmän:

Vanteet tulevat "vähän" kaaresta yli.

Pieni kaarien rullaus ei enää tässä vaiheessa riittänyt, koska yllättäen renkaat ottivat aika pahasti kaareen kiinni. Ei siis auttanut muu kuin ottaa rälläkkä käyttöön ja tehdä kaariin vähän lisää tilaa:



Etupään lasikuituisista lokasuojista napattiin myös siivu pois, jotta eturenkaat mahtuivat pyörimään. Lisäksi oli pakko laittaa ZG-kaarilevikkeet paikalleen, koska kaarista ei kovin kauniit tulleet rälläköinnin jäljiltä ja toisaalta renkaat tulivat niin paljon yli, että sanomistahan siitä olisi tullut. Lopputulos on omasta mielestä oikein loistava:


Ei kaariin vieläkään ihan mahdottoman paljoa jäänyt tilaa, mutta renkaat mahtuvat pyörimään. Ja kun alustan sääti jäykimmilleen, ei edes montuissa ota paljoa kiinni :)

Auto näyttää tässä kuosissa omaan silmään aika korkealta, vaikka alustaa kun katsoo, niin ei sinne ihan hirveästi tilaa jää:

Matka runkopalkista maahan


Auto pestynä ja valmiina kesään




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti